lørdag 27. mars 2010

♥alle gode ting er 13♥


- eller hva var det nå det var?


Ihvertfall er trappa mi blitt nummerert og da endte vi altså på lucky number 13. Burde vi bygge et ekstra trinn mon tro? Evt. fjerne et? Eller ta to trinn i ett? Mange muligheter...


Siden jeg ikke er av det overtroiske slaget velger jeg å beholde trappa som den er:) Tror ikke det er et overtall av gjestene som ikke tør å gå opp trappa heller, men time will show. Godt det ikke befinner seg noen sorte katter eller store speil i trappa da.


Ideen fikk jeg på bloggen Ellen antikk, som forøvrig er en blogg med mange tips så her burde dere ta en titt.


I trappa befinner det seg også en bøtte med noe av mitt fineste papir. For alle papir/tapet gale ute i blogglandia har jeg forresten et supert tips: Tapeten der 70er er en tysk nettside som selger: ja, tro det eller ei, tapeter med 70-talls look.


Det beste med denne siden for sånne som meg som verken har mot eller egnet vegg til å gå inn for full tapetsering, er at man kan altså kjøpe tapetprøver i stedet. For en billig penge (€ 0,50) får man en prøve som tilsvarer ca et a4 ark. Perfekt for små hobby-prosjekter. Her er noen av de som dumpt ned i postkassa mi nylig.


Mon tro om noe av det kan brukes til påskepynt?  Det er nemlig noe som ikke har kommet inn i hus enda og man har da et møblert hjem... Høres ut som en perfekt søndags-syssel, så da får vi se om resultatet blir blogifiserbart.

1 kommentar:

  1. Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min! Ser at du også har en blogg om omhandler ting du gjør selv, og kanskje ikke så mye bilder fra nettet? Det liker jeg godt. Her kommer jeg til å romstere litt rundt. Og denne tapetnettsiden var et knalltips. Gjett om jeg skal handle der, jeg er nemlig litt papirgal!

    SvarSlett