torsdag 4. mars 2010

♥settekasse #2♥



















Jeg ble så fornøyd med settekasse #1 at settekasse #2 måtte ut i livet. De ligner veldig, men litt forskjellige farger.



Settekasse #2 har endt sitt liv på do, noe må jo gjøre nytte som veggpryd der også:)



Jeg har enda en settekasse på lur, men nå er papirlageret mitt såpass innskrumpet og beholdningen av ting som er små nok til å stå i en settekasse er lik null, så jeg legger den på vent en stund. Kanskje begrenset hvor mange settekasser man trenger? Men kan aldri tenke meg at den grensen går ved to;)

1 kommentar:

  1. De er kjempefine begge to. Hvis du skulle føle en trang til å lage en tredje, kan du jo f.eks. også bestille tapetprøver fra wallpaperfromthe70s.com - € 0,50 pr. ark, og de har kjempemasse kult. Jeg tror jeg fikk min bunke etter to dager eller noe, jeg. Nå må jeg bare få tak i en settekasse. Hvor har du funnet dine? De ser veldig riktige ut i størrelsen.

    SvarSlett