fredag 19. mars 2010

♥nattbord i step #1 av make-over♥

Mitt lille nattbord som ble hentet (gratis!) hos en hyggelig dame i Oslo for en stund tilbake har nå gått gjennom step #1 av make-overen, nemlig transformeringen fra nattbord til servantskap. Ved hjelp av en stikksag, en vanlig sag og muligens bittelitt banning gikk dette som en lek:) Ser det ikke ut som det passer perfekt som et servantskap?


Servantskap i sin allminnelighet er svært langt nede på min liste over møbler som er lett å like. Stort sett synes jeg de er så utolige kjedelige at man kan nesten dø av mindre, i tillegg til at en svært stiv prislapp bruker å være festet på de. Derfor en liten oppfordring: boikott servantskap! - finn et fint gammelt skap og en stikksag og - voilá! Nå gjenstår bare resten av make-overen. Føler at den trenger litt maling, men har ikke helt bestemt meg for fargen. Så da har man altså litt å filosofere over mens man sitter på do;) Siden resten av interiøret befinner seg i overgangen rosa/lilla...

kanskje denne hadde vært noe?


Synes det var utrolig mange fine farger blant bloggernes egne farger. Denne er fra Lykke og Lykkeliten, men tror nok det er flere farger her som skal testes ut etterhvert:)

Ha en strålende helg alle sammen!

1 kommentar:

  1. Så fiiiin!Det var dette som var ideen ja. Jeg skal være på jakt etter noe lignende på loppis til våren tenkte jeg.

    SvarSlett