søndag 21. februar 2010

♥før- og etter, kan du se forskjellen?♥



Da vi var på visning på huset vårt visste jeg med en gang at jeg hadde snublet over Drømmehuset med stor "D". Da jeg snublet over en cd med bilder fra før og under oppussing stod det brått ikke like klart for meg hvordan jeg hadde sett potensialet i dette;) Se og bedøm selv: kan dette være drømmehuset?




Kjøkkenet var malt i en aldeles herlig rosafarge. Det beste man kan si om gulvbelegget var at det var så slitt at det var på vei bort og alle nymotens fasiliteter som oppvaskmaskin og kjøleskap var det ikke opplegg for. Allikevel syntes jeg altså at det var så sjarmerende at jeg visste at her måtte jeg bo. Herren i huset var litt mer lunken i sine følelser, noe jeg på det tidspunktet syntes var helt hårreisende. Men jeg var gravid og fikk viljen min! Historien har gudskjelov bevist at jeg hadde rett i min påstålighet og nå synes vi begge to at drømmehuset er vårt.

Ganske fort begynte ting å skje. Her er veggen mellom kjøkkenet og spisestua på vei ned.












Da gulvet ble malt og dørene spraylakkert gikk det med stormskritt fremover...


























Og slik fremstår altså mitt kjære kjøkken i dag. Må nok innrømme at det var hakket mer jobb enn jeg tenkte, men ikke vanskelig å si med hånden på hjertet at det var verdt alt strevet (mye takket være alle våre gode hjelpere!)




















Når jeg nå først er i gang med før- og etter bilder får jeg avslutte ned doen:

























Må vel innrømme at det var et lite stykke frem til drømmehuset. Men når det er så åpenbart at man trenger å pusse opp så er det gode muligheter for at man får det akkurat sånn man vil ha det:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar