onsdag 17. februar 2010

♥Hva har du gjort i dag da?♥

Når man går hjemme og suller slik som meg er det slett ikke noe problem å få dagene til å gå, men på spørsmål om hva man har gjort i løpet av dagen kan man begynne å tenke på hvor meningsfylt det er det man fyller dagene med... Som i går: "Jo, i dag har jeg klippet papir i firkanter og limt de på noe jeg fant i boden." Ikke at jeg ikke gjorde andre ting i går i tillegg altså, men det var det som var gårsdagens hovedbeskjeftigelse. Vel, alle kan ikke holde på å redde verden heller. Men da må jeg ihvertfall dele resultatet med dere. 




Jeg har jo sett en god del lignende settekasser både på blogger og i interiør-blader, men stort sett i veldig fargesprakende utgaver. Grunnen til at min ikke er det er vel at maling ikke virket så fristende akkurat nå, men syntes den ble ganske fin i brun også jeg.

Nå stikker jeg til Oslo for å hente noen fine møbler jeg fant på Finn "gis bort" i går. Jeg var en aktiv bruker av dette nettstedet da jeg bodde i Oslo, både for å gi bort og skaffe meg ting, ganske enkelt genialt! Etter at jeg har flyttet er det dessverre ikke så aktuelt å bruke det så mye, men nå tror jeg at jeg har kommet over noe som er verdt byturen. Gleder meg! Jeg legger ut bilder etterpå så får vi se om det ender i glede eller skuffelse. Skal uansett en tur innom min yndlingsbutikk Åhléns for å sørge for at turen ikke blir bortkastet.

1 kommentar:

  1. Hei Trine
    Tusen takk for hyggelig hilsen på bloggen min!¨
    Se der, der er nettopp settekassen du fortalte om.Jeg synes den ble ordentlig fin og annerledes. Som du skriver er det mange av de fargesprakende variantene der ute i Blogglandia.I mine øyne klarer jeg faktisk ikke se den er brun. På bildet ser den sort ut for meg.
    Det turkisaktige papiret er helt, helt skjønt forøvrig, men papirene er veldig harmoniske og avstemte sammen.
    Jeg er absolutt ikke proff på makeover av settekasser og gjør det veldig enkelt. Den jeg har laget har jeg brukt både gavepapir, tykt papir og tapetbiter på. Jeg har faktisk bare sittet med venlig limstift jeg og limt på disse små papirbitene, så mer proft er det faktisk ikke, men det funker.
    Ha en glad, kreativ dag!
    Stor hilsen fra kaspara

    SvarSlett